Måååndag =O



Hej och god fortsättning !
Måndagen efter Julhelgen.
En del är lediga, en del jobbar på som vanligt.
Själv har jag sökt några jobb, lunchat med en kompis och skvallrat lite om resan, julen m.m
Har varit en mysig dag ♥

Nu går tvättmaskinen varm.
Måste tvätta allt som vi hade med oss.
Spelar ju ingen roll om det är använt eller inte.
Allt som har legat i resväskorna luktar ju apa, hahaha ;)
Så hela nedervåningen ser ut som ett slagfält med torkande tvätt som hänger överallt.
Så resten av denna dag går i städ och tvättandets tecken *tss

Har inga planer för nyår än.
Förra året bestämde vi med vänner i sista minuten.
Kanske blir något liknande i år.
Själva, vad har ni för planer inför årets sista dag ?
God mat och dryck ?
Hemma i hemmets lugna vrå ?
Eller stor nyårsfest ?
Resturang eller absolut ingenting alls ?


Nu skriker tvättmaskinen eller piiiiiper rättare sagt, hahaha !
Bara att släpa sig upp från datastolen och ställa sig och hänga tvätt för att få igång en ny.
Mycké tvätt bliré ;)))))



Ha det bäst och en fortsatt fin dag !
Kram H.






Kommentarer
Postat av: Annika

Jag börjar jobba kl 07.00 på nyårsdagen och så har vi en rädd vovve att ta hand om så för våran del blir det till att vara hemma.Kramis

2010-12-27 @ 20:10:59
Postat av: Sara

God fortsättning!

Vad gäller design på wordpress så är den begränsad till viss del Man väljer bland en mängder med grunddesigner och en del av dem har så man kan välja bakgrundsfärg och ev egen bakgrundsbild, andra att man kan ha egen header osv. En del ser ut som nyhetstidningar i designen och andra passar rena fotobloggar. Så det finns alla varianter, men det gäller att hitta den där designen man vill ha bland dessa mängder med förslag. Därför hade jag min nya blogg i två dagar innan jag gick ut med det och testade olika varianter för att få den jag ville ha. Men den är klart bättre att blogga med från telefonen och har en del andra finesser med tex statistiken som blogg.se saknar så är nöjd med bytet.

Kramar, hoppas förkylningen blir bättre..!

2010-12-28 @ 18:33:13
URL: http://smuppra.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0