Meeen Helen !!!


Hemma igen efter min lilla tur till Farsta C...(som jag skrev om i förra inlägget).
Mötet gick okey, ska dit den 27:e igen.
Har precis slängt in två jobb-ansökningar, så vi får väl se =O
Tog mig en runda i Centrum efteråt.
Och hittade två till julklappar....meeeen,Helen,vad vara detta ???
- Vadå ?
- Du var ju klar !!!
Hmm, ja, jag var ju det men dom slank liksom ner i kundkorgen och fick hänga med hem ;)))
Så nu har jag två nya rim att fundra på.
Jag som hade lagt undan min rim-geni-knölar tills nästa jul.
Bara att plocka fram dom igen *tsss



Nu ska jag städa här hemma, för det ser för j....t ut !!!
Hatar när det är rörigt, när det ligger grejer överallt och disk står framme och jätte högar med tvätt i tvättstugan.
Så det är bara att kavla upp skjortärmarna och sätta fart.
Ska bara dricka upp kaffet först ;)))



Ha det bäst ;)
Kram H.


Kommentarer
Postat av: Camilla "Lillagul"

Känner igen det där med att det slinker ner xtra julkorgar i kundvagnen :)

Vet inte heller riktigt hur det går till , men plötsligt så ligger dom bara där ;-)

2010-12-09 @ 16:40:07
URL: http://camillalillagul.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0