Ljus i mörkret ♥


Tisdag, bara två dagar kvar tills vi beger oss mot varmare breddgrader.
Är fortfarande förkyld men tack och lov inte däckad och har heller ingen feber.
Så det kanske går vägen ändå ;)
Har kämpat på med min lista.
Den börjar se.......tom ut ;)

♥ Julklappar
♥ Slå in klappar
♥ Rimma
♥ Baka
♥ Skriva Julkort
♥ Köpa frimärken
♥ Posta julkorten
♥ Pynta
♥ Klä granen
♥ Julhandla ( Gör vi när vi kommer hem )
♥ Packa ( Är halvvägs in i packningen )
♥ Växla pengar

Så nu känns det bra !
Om bara resten av förkylningen kunde släppa skulle det kännas perfekt ;)))



Fick hem ett brev från Fritidsresor igår.
Dom har ändrat flygtiden när vi åker hem.
Planet går halv åtta på morgonen.
Man ska checka in minst 2 timmar innan avgång ( halv sex )
Det tar en och en halv timme till flygplatsen från hotellet.
Så jag gissar att vår transfer hämtar upp oss vid 4-tiden =O
Undrar om det ens är nån idé att gå och lägga sig ???
Man lär ju vara sädär lagom mör när man kommer hem dan före dopparedan ;)))
Blir nog ingen låååång uppsittarkväll, hahaha =)


Såg på "Svenska Hjältar" igår.

Tårarna rann så mycket att jag knappt såg tv-rutan.
Man blir så otroligt berörd av dessa fantastiska människor.
Kändes så skönt att se något så fint att människor verkligen bryr sig om och hjälper varandra i den värld vi lever i idag.
En stor kontrast till det som hände när en självmordsbombare sprängde sig själv i stockholm mitt i värsta julhandeln i helgen.
Svenska Hjältar gör att man får hopp mitt i allt det mörka och det behöver man när sånt här händer.
Vi ska vara rädda om och ta hand om varandra ♥
Att vara en Hjälte behöver inte vara något stort utan man är en hjälte i mina ögon om man hjälper en annan människa utan att ha någon baktanke.
Små saker som man gör för någon annan kan vara otroligt stort för den och betydda otroligt mycket.♥♥♥


Ha det bäst och en bra dag !
kram H ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0