Pay back time !!!



Innan jag åkte till gran Canaria hade jag en förkylning på G.
Jag kämpade tappert med C-vitaminer och Echinagard och jag lyckades....
förkylningen försvann och jag mådde som en prinsessa hela semesterveckan lååång.
Meeeen, man får aldrig vara riktigt glad...
It´s payback time !!
Förkylningen slåt tillbaka dubbelt upp.
Jag nästan känner hur den hånskrattar mig rakt upp i ansiktet :
- Mohahahahahahahahahaha !!!!!

It´s payback time tio gånger om.
Näsan rinner, ögonen rinner, nyser och nyser och nyser och nyser och .......ja, ni fattar.
Jag är dunder förkyld...aaaaargh !!!!!
Känns som om det inte kommer att hjälpa hur mycket Echinagard eller C-vitaminer jag än trycker i mig.
Förkylningen är här för att stanna, fullt ut denna gång.

Meeeen hellre ligger jag här hemma och nyser än på ett hotell rummet i Playa Taurito.
Måste ju försöka hitta något positivt i det hela *tsss

Så mina planer för dagen är bara att lägga åt sidan.
Ingen har nog nån större lust att träffa Mr. Cold och mig ;)

Har en ny film som jag kan titta på :
" Monsters "



En del har lön och en del har LÖN !!!
Komikern Jerry Sienfeld har en lön på 11 miljoner för en.....kväll =O
Gaaalet, eller hur !?!?

För föreställningen på O2 Arena i London den 3 juni får han 11 miljoner kronor betalt för sin 90 minuter långa show, skriver Daily Mirror. Det innebär ett sekundpris på drygt 2 000 kronor.
Tjugotusen biljetter säljs till showen och de dyraste platserna kostar 1 200 kronor.

Det är en sån summa som man drömmer om att vinna på lotto nån gång i sitt liv och det drar han in på en kväll =O

Önskar er alla en fin dag !
kram H.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0