Drömma & Längta kostar inget ♥


Hoppas att allt är bra med dig !
Själv kämpar jag på med min förkylning som tyvärr har satt sig i ryggen och i lederna.
Lite typiskt när man har Atrit, den blommar upp vid förkylningar.
Men det går väl över, bara att kurera sig och ligga lågt.
Min ena granne berättade att han alltid blir sjuk när han har varit utomlands, speciellt om han åker på vintern.
Och det är ju på vintern / Hösten som det är mysigast att åka.
Komma bort från kylan för en vecka eller två.
Man njuter ju extra mycket på beachen när man ligger där och svettas och hör att det är snöstorm hemma i gamla Svedala *tss ;)
Har inte varit hemma en vecka än men är redan sugen på en ny resa.
Men nu får det vänta lääänge......
plånboken tillåter inga resor på ett tag.
Men drömma och planera, det är alltid trevligt ;)))


Har fått en förfrågan angående nyår.
Väldigt trevligt !
Men det beror på hur jag mår....
Inte så trevligt att sitta vid ett dukat nyårsbord och snörvla och nysa.
Vi ska återkomma imorgon med svaret om vi kan komma eller inte.
Jag hoppas verkligen att jag mår bättre !

Skulle åka till farsta med min son och köpa ett par byxor idag.
Får se om jag orkar.
Han har redan provat dom och vet vilka han ska ha.
Så för min del är det väl egentligen bara att vara chafför och den som betalar.
Hoppas jag orkar, annars är det väl risk att inte byxorna finns kvar.
Dennis shoppade en hel del kläder på Gran Canaria.
Köpte jättefina tröjor och ett par super snygga jeans.
Dom lämnade vi in till skräddaren igår för att få dom uppsydda för dom var
såååå långa.
och jag är ingen stjärna på att sy.
Visst kan jag väl tråkla upp en söm eller två.
men att få till en snygg söm på ett par jeans, näää !
Skojade med Dennis och sa att jag skulle sy upp brallorna.
Han tittade på mig med en förfärad blick och jag såg att han tänkte :
- NEEEEEEEEEJ !!!!!!
Hihihi


Ha det bäst och en bra dag !
kram H ♥


Kommentarer
Postat av: Sara

Haha vilket bra betyg när sonen ser så förskräckt ut av ditt erbjudande ;-) Men kul när man hittar snygga jeans, tycker det kan vara svårt. Just nu har jag brist på jeans då det var några år sedan jag hittade en väldans många jeanspar och som nu alla faller sönder och samman av slitage... :-( Buhu. Förhoppningsvis hittar jag något på rean imorgon!

Hoppas du mår bättre så du kan få fira nyår med de som bjudit in er ;-)

2010-12-29 @ 11:24:25
URL: http://smuppra.wordpress.com
Postat av: J I L L I Z

Måste säga att du har riktigt nice blogg asså!!!

2010-12-29 @ 11:57:57
URL: http://jilliz.blogg.se/
Postat av: Mita

Men gud så trist med förkylningen,roligare kan man ha. Hoppas den blir något bättre i alla fall till nyår.

Sy upp jeans är ingen höjdare,det blir inte bra kan jag säga,he,he....

Krya på dig,

´Kram vännen!

2010-12-29 @ 12:04:16
URL: http://mithas.blogg.se/
Postat av: J I L L I Z

sv: heeh :D tack :D<3 allt bra då?:D<z3

2010-12-29 @ 12:14:35
URL: http://jilliz.blogg.se/
Postat av: Helen

Förkylt, annars är allt bra ;)

2010-12-29 @ 12:18:20
URL: http://svartss.blogg.se/
Postat av: Lilitha

Vi får väl hoppas att du kryar på dig till nyårsafton... Ja , att sy upp byxor...det är en dödssynd...haha.



Sköt om dig söta du. Kram Lilitha

2010-12-29 @ 14:39:37
URL: http://lilitha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0