Tron försätter berg !


Godmorgon !
Årets näst sista dag.....
imorgon är det Nyårsafton.
Då träder ett nytt år in, året 2011.
Ett år som jag hoppas mycket på, förändringarnas år.
Tron försätter berg brukar man säga och jag tror och hoppas att 2011 kommer att försätta mina berg.
jag hoppas att allt löser sig till det bästa.
Man måste ju tro på att allt ska bli bra.
Hade ett lååångt samtal med en gammal vän igår och det samtalet gav mig styrka ♥
Tack ! ♥♥♥

Tyvärr så försätter inte tron min grymma förkylning.
Aaaaargh !!!!
Jag bara hatar att vara förkyld.
Den sätter sig liksom överallt.
I halsen, i huvudet, i ryggen, i lederna och framförallt i näsan som svullnar igen så att man blir helt däbbt och kan inte prata ordentligt....-tsss ;)
Så om det blir något nyårsfirande med skumpa och raketer och allt som hör nyår till för min del återstår att se.
Echinagard och jag ska umgås och vara bästa vänner hela dagen låååång idag ;)))))

Vad ska du göra idag ?
Shoppa, jobba, sova, förbereda nyår ?

För mig kommer allt att gå i kurera-mig-själv tecknet.
Blir nog inte många knop gjorda.
Nån bra film kanske ?
Igår kväll tittade vi på den gamla och helt underbara tv-serien :
Leende guldbruna ögon


Ha det bäst och en bra dag !
Kram H.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0