Gooodmooorning !!!


Godmorgon !
Somnade sent och vaknade tidigt...en konstig kombo ?!?
Satt uppe och tittade på IDOL och Idol eftersnack.
Sen fastnade jag i en film som höll på till halvett.
Sen blir man liksom övertrött, man kommer över en viss trötthetsgräns och det gör att man får svårt att somna.
Så min kära bok fick hålla mig sällskap en bra bit in på lördags natten innan ögonen äntligen föll ihop och jag somnade.
Vet att jag tänkte innan jag åkte in i drömmarnas värld att jag skulle ta mig en rejäl sovmorgon.
Slog upp mina bruna, lite småskumt i rummet, kollade på klockan...halv sju, what !?!!?
Försökte somna om, lyckades och sov en endaste liten timme till.
Sen gav jag upp och släpade mig upp i köket och satte på lite kaffe som fick bli färdigt medan jag stod i duschen.
Åt lite frukost medan jag tittade på vår lilla tv i köket.
Inte ett endaste ljud i hela huset, bara små snarkningar från mina kära familjemedlemmar.
Nu, tjugo över nio börjar dom äntligen vakna till liv och röra på sig.
Varför kan inte jag sova så länge ???
Imorgon kanske....då ska jag ha en lååååång sovmorgon ;)))

Minnah Karlsson följer med Jay Smith till finalen i Globen !



Ikväll är det sista avsnittet av "Så mycket bättre".
Och det är PLURAS tur att bli hedrad med sina låtar.
Här kommer ett klipp av Christer Sandelins version av Pluras " Pojkar pojkar pojkar " -



Idag är det lite pyssel, fix, bak och en tur in till stan som står på schemat ;)
Ha det bäst och en bra lördag !
Kram H.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0