En ny dag i vinterland !



Godmorgon !
En ny kall dag i vinterland =)
Börjar att känna mig lite förkyld....får ju bara inte hända !!!
Har nyst som en gaaalning nu på morgonen, men jag hoppas att det inte blir värre.
Om en vecka åker vi och då vill man ju gärna vara frisk ;)
Idag ska jag på möte hos AF, alltid lika givande....NOT !!!
Ska ta mig en sväng i Farsta C efter mötet och handla några små grejer.



Igår tog jag min cellgifts-spruta och Ronnie sin propplösande-spruta.
Sa till honom :
- Vi får hoppas att ingen kollar i våran soppåse och hittar dessa sprutor för då undrar nog grannarna vad vi sysslar med här hemma *tsss
Många sprutor bliré ;)))))



Rimmade klart på alla klappar igår, men har ett liiitet problem.
Några klappar har jag beställt på nätet och dom skulle komma i början på den här veckan men har inte dykt upp än =O
Rimmen ligger klara till dom men vad ska man med rim till om man inte har några julklappar att sätta dom på ???
Hade ju inte vart speciellt stressad över detta om vi skulle vara hemma, men jag vill ju att allt ska vara klart tills vi åker.
Måste ringa och kolla vart mina paket har tagit vägen ????
Dennis är ju riktigt glad för hans jullov närmar sig.
Han får ju en vecka extra, så nu har han bara 5 skoldagar kvar ;)


Visst är det konstigt när det händer nånting som med sjukdomar eller olyckor.
Dom som man trodde skulle höra av sig, slå en signal och höra hur man har det, inte ett endaste telefonsamtal medan andra hör av sig,frågar om dom kan göra något och hur man mår.
Visst är det konstigt ???



Nu ska jag sätta fart !
In i duschen och sen skrapa, skrapa, skrapa, skrapa bilrutorna för att sen åka till farsta =)
Ha det bäst och en underbar dag♥♥♥
Kram H.♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0