19 år !


Idag fyller min älskade dotter 19 år !


Oj vad åren går fort..!
Minns det som igår när jag fick henne på Huddinge BB den 8:e November 1991 kl. 19.20.
Det tog låååång tid för min lilla tjej att komma ut, tror hon trivdes rätt så bra där inne i magen.
Men efter två dygn av värkar och vankande med droppflaska så hotade läkaren med kejsarsnitt.
Då fick hon fart och alla dom där "drogerna" som jag skulle ta hanns inte med utan jag fick bli bästa vän med lustgasen ;)))
Har aldrig varit så stolt som när barnmorskan la min lilla bebis i min famn och sa :
- Det blev en flicka !
En underbar dag som får mitt mamma hjärta att slå lite fortare och en underbar värme sprider sig i min kropp när minnen väller över mig.
Idag är det nitton år sen.
GRATTIS min älskade dotter !




I lördags firades hon av sina vänner, igår av farmor och farfar och idag blir det firande av oss, familjen.
Mycké kalas blir det ;)))))

Ha det bäst och en fin dag !
Kram H.

Kommentarer
Postat av: Lilitha

Grattis till din dotter. Vad fin hon är. Våra barn är det underbaraste som finns. Vilken tur att vi har dem. Kram Lilitha

2010-11-08 @ 16:24:04
URL: http://lilitha.blogg.se/
Postat av: Roziez

Ja jiiises vad tiden går! Det är på barnen man ser att man börjar bli gammal, fniss. Min dotter fyller 40!! i julveckan. Hoppas ni alla fick en fin firardag.

Kramen Roziez

2010-11-08 @ 20:54:01
URL: http://www.rozami.se
Postat av: Gunilla

Du glömde väl inte att gratta? /Kram

2010-11-08 @ 23:32:49
URL: http://gunillasblogg.gunilladahl.se
Postat av: Helen

Jag kom ihåg att gratta ;))))) kram

2010-11-09 @ 09:24:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0