Antingen eller.....


Nu får liksom virusarna bestämma sig !!!
ont i halsen, täppt och lite småhängig ena dagen, frisk och piggelin andra dagen, tredje dagen hängig, fjärde dagen, frisk o.s.v....
Jag menar, antingen så är man sjuk eller så är man inte.
Om folk frågar hur man mår den hängiga dagen får man be dom fråga imorgon ;)


Igår tittade vi på filmen "Kommissarie Späck", en parodi på BECK-filmerna.
Vissa grejer i filmen var riktigt kul men filmen i allmänhet var väl ganska så dålig.
Det skämtades friskt med Gunwalds humör.
Han slog ner varenda människa som kom i hans väg och även varenda fönsterruta som kom i hans väg.
Allt var överdrivet 100 gånger om.
En liiiten trailer for you :



Blir ingen PW för mig idag heller.
Svårt när man har problem att få på sig en vettig sko.
Vill gärna att mina kära tår blir som vanligt igen, snälla !
Får serva min sjuke son istället, som fortfarande har feber, stackarn =)

Ha det bäst och en bra onsdag =)
Kram H.


Kommentarer
Postat av: Lilitha

Ja, den är ju lite rolig...haha. Jasså så din tå spökar fortfarande. Kul att du gillade min design...roligt med lite förnyelse...Ha en riktigt skön och frostig onsdag. Kram Lilitha

2010-11-17 @ 10:59:58
URL: http://lilitha.blogg.se/
Postat av: Mita

Ja men usch för alla bacillusker,bättre att förkylningen bryter ut ordentligt så man blir av med den sen.Hålla på och hatta fram och tillbaks ingen höjdare.

Har värmt upp mig nu med en stoor latte.Smakade ljuvligt efter skogs turen med Peppe.

Nu får du krya på dig och förhoppningsvis vara frisk ett tag,

Varma kramar!!

2010-11-17 @ 11:20:33
URL: http://mithas.blogg.se/
Postat av: lovisa

godmorgon:)

2010-11-17 @ 11:47:26
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0