Passport Checks



Vi fick våra EU-kort hemskickade igår.
Rotade fram passen för jag tänkte att jag skulle vara "duktig" och lägga dom ihop med korten.
Passade på att skratta lite åt dom hemska passbilderna....tills skrattet fastnade i halsen på mig !!!
Hur ser vi ut egentligen ???
Jag,Dennis & Jessica ser inte ut som.....som oss !!
och Ronnie ser ut som värsta ganstern, Gudfadern him self.
Det här kommer aldrig gå, vi kommer aldrig att komma igenom passkontrollen på Gran Canaria.

Passkontrollen -



- This does not look like you !
- Men det is me, jag lovar.
- Your child does not look like the cards.
- No,but det är mina barn.Dom kanske look lite konstiga ut, näsan och så meeen...
- Is it really your passport ?
- Ja, yes det är våra passport.
- Your husband looks like a criminal, is he involved in the mafia ?
- No, no, no han har eget företag in sweden.
- Are you here on business ?
- Nej, no, vi är här för semester, holiday, sola och bada dricka pinacolada.
- Are you drunk ?
- Nej absolut inte, no,no, jag only drack some vin på planet.
- Hmm...I will have my eyes on you !!!

Kommer att vara mer nervös för passkontrollen än att jag har packat för mycket (som jag brukar göra ) *tsss

Nu ska jag försöka få tag i nån vettig person på facket sen ska jag träna.
Ha det bäst och en fin dag !
kram H.



Kommentarer
Postat av: Annika

Haha du får väl gå 100 meter bakom Ronnie och låtsas att du inte känner honom.Härligt för er att snart få resa iväg.Jag skulle gärna gömma mig i resväskan för att få lite sol./Kram

2010-11-11 @ 09:26:09
Postat av: Sussie

Hahahaha!!

Du e för härlig!!!

jag ser synen framför mig!!

Men som alltid så lär det lösa sig!!

Kram hela dan!

2010-11-11 @ 10:46:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0