Olyckan är framme...


Försökte kränga på mig en av mina stövlar...smart, Helen, smart !!!
Gjorde gaaalet ont, men envis som synden så fick jag på mig dom, trodde att jag skulle kunna ta en promenix...NOT !!!
Kom knappt ner för trappan.
Foten och tån protesterade hejvilt och det dunkade som ett helt slagverk där inne.
bara att halta upp och in igen.
Lätt att få av sig stöveln...nej, inte direkt !
Trodde nästan att jag skulle få klippa upp skaftet ett tag, men efter lite svordomar och andra uttryck lyckades jag få av mig stöveln, phu !
Bara att inse att promenaderna får läggas på hyllan ett tag.
" The toe is the boss "   ;)))


Haltade in och ställde mig och stekte pannkakor istället, till min sons stora glädje ;)))


Min svärmor ringde och berättade att min svärfar ligger på sjukhus =(
Igår ramlade han på den hala trallen där hemma och slog i benet så rejält så att han fick åka ambulans in till lasarettet i Nyköping.
Ev. ska han opereras, jag sitter och väntar på besked.
En stor styrke kram till dig, Bigge !!!



Nu ska jag sätta mig ner och skriva lite på mitt nuvarande projekt ;)
Ha en fortsatt bra Onsdaaag !

Kommentarer
Postat av: Sara

Oj vilken otur din svärfar har! Hoppas han klarar sig utan operation :-(

Och dumt det där med skon du. Tån behöver vila :-P Tur i oturen att du inte måste till jobb varje dag..? "vad är du sjukskriven för?" "svullen tå...".

Kramar

2010-11-17 @ 22:40:11
URL: http://smuppra.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hahahaha, ja det hade varit ett riktigt schysst läkarintyg :

" Helen Svarts är härmed lååååångtids sjukskriven p.g.a av en svullen och blå tå".

Försäkringskassan :

-Skulle inte tro det ! Morr....

Kramar

2010-11-18 @ 10:07:46
Postat av: Annica Lundgren

Vaddå projekt nu får du väldigt gärna berätta så nyfiken..

2010-11-20 @ 19:12:23
URL: http://pinkladyw595.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0