Suprise !!!


Godmorgon !
Befinner mig uppe i Rättvik denna gråa lördag.
Jag och Jessica åkte upp med Christer och Pontus igår eftermiddag.
Mamma och pappa hade ingen aning om att vi skulle komma.
Det blev ett lyckat :
SUPRISE !!!!!
Plötsligt så stod vi där i dörren och dom trodde knappt sina ögon.
Jag bara älskar att överraska, i alla fall om man vet i förväg att personerna i fråga blir glada...*tsss
Var en liiiten chock att kliva ur bilen bara....-12,5 grader !!!

Från nollan i Stockholm till iskallt i Rättvik...brrr...en rejäl omställning ;)
Min äldsta brorsa visste inte heller att vi skulle komma så han kom också över till mamma och pappa igår kväll och käkade middag och tittade på IDOL.

Idag skulle min farmor ha fyllt 92 år !
GRATTIS Farmor !!


Vi ska träffas hela familjen och åka till kyrkogården för att tända ljus till farmor sen åker vi nog hem och äter nåt gott i hennes ära ;)))
Annars ska vi bara umgås och mysa resten av helgen.
Vi kommer inte att träffas sen på ett tag.
Vilket gör att det kändes extra viktigt att komma upp den här helgen.
Vi åker ju till Gran Canaria och kommer inte upp över julen som vi brukar så det blir ett tag tills nästa träff =(((
Men vi får mysa extra mycket tillsamman den här helgen och när vi träffas nästa gång =)

Nu ska jag spela på V75 och slänga in en Lotto-rad och hålla tummarna för att jag tar hem drömvinsten.......In my dreams *tssss
Ha det bäst och en bra dag !
Kram H.

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Men hallå! Jag har helt missat att du är i Rättvik! Förstår att det blev lite omställning när det gäller temperaturen! /Stor kram och hälsa mamma!

2010-11-21 @ 22:37:44
URL: http://gunillasblogg.gunilladahl.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0