Kallt fredagsmys ;)))


Ja då var det pyntat och klart !
Eller kanske inte klart, för jag har inte ställt fram några tomtar ännu, det kändes liiiite tidigt.
Så min stora tomtfamilj som jag har samlat på mig genom åren får vänta lite innan dom packas upp.
Men julgardiner, stjärnor och adventsljusstakar är i alla fall på plats.
Kände hur myset och julstämningen smög sig på igår kväll när jag satt i soffan och tittade på allt julmys ;))))
Det ser så varmt ut när dom röda julgardinerna är på plats och alla myspys ljus som lyser i fönstren.
Jag var faktiskt inte först på min gata att "fuska" och sätta upp stakar i fönstren i förväg.
Nej, två andra grannar hann före, så när jag såg att deras adventsljusstakar brann så kändes det helt okey att sätta upp mina ;)))))



Då var det FREEEEDAG igen !!!
Härligt =)))
Ett nytt avsnitt av IDOL.
Kvartsfinal för dom fyra idolerna i Malmö.

Dom låtar som idolerna valt ikväll är :

JAY SMITH -
Låtval 1: Bad romance (Lady Gaga)
Låtval 2: Against all odds (Phil Collins)

LINNEA HENRIKSSON -
Låtval 1: Don't you forget about me (Simple Minds)
Låtval 2: Crazy in love (Beyoncé)

OLLE HEDBERG -
Låtval 1: Fix you (Coldplay)
Låtval 2: Beautiful day (U2)

MINNAH KARLSSON -
Låtval 1: Just the way you are (Bruno Mars)
Låtval 2: Alone (Heart)

Svårt att säga vilka av dessa fyra som kommer att stå som slutgiltig segrare.
MEN jag har trott på JAY hela tiden och gör det fortfarande...=)



Ska straxt gå ut och skrapa bilen i kylan, brrrr !
Min termometer stod på - 9 grader imorse, ingen sommarvärme direkt *tsss
Sen blir det till att handla lite gott till fredags myset ikväll.
Ha det bäst och en bra fredag !
Kram H.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0