Köööööööööööööööö !!!


Godmorgon !
Har haft lite datastrul nu på morgonen.
Kom inte in på vare sig blogg.se eller FB.
Men däremot så kom jag in på min hemsida lätt som en plätt :
http://www.helen67.dinstudio.se

Mer strul blev det när jag skulle skriva ut resebiljetten från Fritidsresor......
bläcket tog slut !!!!
Vad bra !!!
Nu har jag en halv resebiljett =O
Jag kan ju checka in och säga :
- Heeej ! Jag åker på halvbiljett till Gran canaria.
- Meen det kan man inte göra, då är den inte giltig.
- Jo, men jag är inte så lång så då räcker väl en halv biljett för mig, eller ? ;)
NOOOOT !!! *tsss
Får fixa nytt bläck helt enkelt och blir det strul med att skriva ut biljetten får jag väl be om hjälp av fritidsresor.


Igår var jag en sväng på ÖB eller rättare sagt på Ö&B.
Jag har alltid sagt ÖB men upptäckte i reklamen på tv att det heter faktiskt inte ÖB det heter Ö&B.
Intressant, va ????? Hahahaahhahaaaa ;)))
Bara en liten notis ;-)
Men jag var i alla fall på Ö&B och jag var inte ensam.
Gaaalet mycket folk =O
Folk ryckte och slet i röda ljus, julsaker, chokladaskar,, tomtar, glitter, nötter och annat som hör julen till.

Man skulle kunna tro att Julafton står runt hörnet och att folk var ute och paniiiik handlade.
Meeen jösses det är fortfarande November och folk betedde sig som gaaaalna.
Jag skulle ha lite smågrejer och fick stå i kö i evigheters evighet (kändes det som i alla fall *tsss)

Igår önskade jag att jag skulle ha den där turen som tjejen i trissreklamen.
Hon som står med två grejer i famnen och hamnar bakom världens längsta kö.
Och plötsligt så händer det !!!!
Dom öppnar en till kassa.
Man ser glädjen i hennes ansikte när hon är först att upptäcka den nyöppnade kassan och hon springer dit som en vinnare och hinner först !!
varför händer aldrig sånt mig ???
Plötsligt händer det ....hmmm
Men vem vet, en vacker dag kanske ;)))

Idag ska jag ut på stan och fixa några ärenden och förhoppningsvis slippa allt vad köer heter....eller ?????
Senare ikväll ska jag till Annika på tjejmiddag =)

Ha det bäst och en underbar dag !
Kram H.


Kommentarer
Postat av: Lilitha

Jag har oxå alltid sagt ÖB...haha. Men det är otroligt vad mycket billigt som finns där. Måste åka dit snart. Ha en trevlig advent. Kram Lilitha

2010-11-27 @ 17:31:37
URL: http://lilitha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0