1:a advent !


♥ När första ljuset brinner står julens dörr på glänt, och alla människor glädjas att fira få advent ♥
Ja, då var det dax att tända det första ljuset i vår adventstake.
Mysigt, tycker jag =)
Nu bör jar nedräkningen mot julen !




Nedräkning för vintern är det däremot inte =O
Snön vräker ner och det kommer mer och mer....
snön ligger vit på taken och jag är faktiskt vaken.
Bara att ta sig i kragen och gå ut och skotta hela dagen.....;)

Adventsfika får det bli senare.
Ronnie jobbar och jag ska ta mig an all snö, pust och fixa lite här hemma.

Igår var jag på tjejmiddag hos Annika.
Jätte kul med sååå god mat och gott vin.
Har en aningens ont i huvudet idag *tsss
Men förhoppningsvis så försvinner den molande huvudvärken när jag tar mig ut i vinterkylan ;)


Önskar er alla en fin första advent♥ 
Kram H.


glitter graphics

Kommentarer
Postat av: Camilla "Lillagul"

Ja nu rusar tiden iväg snabbt till jul :)

Här behöver vi inte skotta = 2 cm snö.

Inget snöande idag heller = BRA !!!

Trevlig 1:a advent o hoppas att huvudvärken går över :)

2010-11-28 @ 15:04:44
URL: http://camillalillagul.blogspot.com
Postat av: Mita

Då hade du roligt igår då om du har huvudvärk idag.Hoppas den gett med sig nu,och inte blivit värre av snöskottningen. Ja herregud vad snö det kommer,och vi är inte ens inne i December än,vad månne bliva.

Tack och lov att vovven min kom tillbaks helskinnad.

Ha en skön advent trots allt,

Kramiz!

2010-11-28 @ 16:11:58
URL: http://mithas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0