Lagom är bäst !


- 10 grader stod termometern på imorse när jag gick upp....!
Kändes i huset att det har varit en kall natt.
Sådär riktigt ruggigt så att man drog på sig fleccetröjan när man satt och åt sin frukost.
Hade ju, om jag orkat kunnat tänt en liten brasa i spisen men det fick vara.
Spar den mysfaktorn till ikväll ;)))

Nu går tiden snabbt, bara 25 dagar kvar till julafton =O
Man känner hur stressen sakta smyger sig på.
Jag måste ju vara klar med allt innan vi åker.
Så idag ska jag ut och handla lite grejer inför julen.
Ska hinna med ett träningspass och betala räkningar också....lite att göra denna måndag med andra ord.

Igår var det säsongsavslutning på "Ensam mamma söker".
Meeen vilket slut ?!?
Den ena väljer ingen, den andra väljer båda för ett tag och den tredje gör ett val.
Det var Petra som valde bort båda sina killar.
Hon kände inte det "lilla extra" för Daniel och Christoffer var inte tillräckligt mogen.
Så båda killarna skickades hem från Turkiet och Petra förblev ensam.
Linda hittade däremot sin "kärlek" i Christian och har förhoppningsvis fått sin stora familj som hon ville ha.
Emma kunde inte bestämma sig, hon sa till båda killarna att hon var förälskad i båda två och kunde inte välja nån och ville ha längre betänketid.....stackars killar, säger jag.
Båda stod och hängde med sina huvuden och såg ut som ledsna hundar.
Men efter låååång betänketid efter att kamerorna hade släckts valde Emma till slut sin kille.....
JIMMY ;)



Gick för att fylla på kaffekoppen och vad får man se......Jo det har börjat att snöa....igen !
Igår skottade jag som en gaaalning och det känns i hela kroppen idag.
Det är riktigt tungt och jobbigt att skotta.
Jag hoppas verkligen inte att det blir sådär överdrivet med snö i år som det var förra vintern.
Det var helt gaaalet !
Jätte snöhögar överallt och till slut visste man inte vart man skulle göra av snön när man skottade.
Nej, lagom är bäst ;)))))

Ha det bäst och en bra måndag !
Kram H.

Kommentarer
Postat av: Roziez

Dagen började så fint här med solsken men nu vräker snön ned igen. Usch ja, är rädd för att det blir samma vinter som förra året.Igår morse såg vi inte ens vår trapp för all snö!!

Ha en fortsatt fin måndag...kramen

2010-11-29 @ 15:28:45
URL: http://www.rozami.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0