Ääääntligen FREDAG !!!


Ääääntligen fredag, sååå skönt !!!
Är grymt trött idag.
Men det är en skön känsla att komma hem och veta att man har en hel lång helg framför sig =))))
Nu har min mamma, pappa och bror farit hem till Rättvik igen.
Blir alltid väldigt tomt när dom åker =(
Har hållt på och fixat med tvätt, tvättat lakan & handdukar, bäddat sängar m.m
Blir ju en del när man är så många.

Var ute och åt lunch med Lotta och Ann idag.
Beställde dagens, skomakarlåda.
Segt kött och klumpig potatismos plus att jag har kännt mig jätte konstig i magen sen vi åt.
Jag undrar vad det var för "skosula" som dom serverade ????


Jag tänkte i alla fall inte servera skosula till middag, nää, här blir det biff och potatisgratäng idag med ett glas rött till.Kan kanske vara bra för "lilla maggen" tänkte jag, ett glas rött alltså *tsss  ;)))))

Annars så har man inte så storslagna planer för denna fredagskväll.
Tänkte ta ett dopp i Jacuzzin efter middagen och sen krypa i morgonrocken och titta på IDOL.

Är väl ungefär vad man orkar en fredag som denna ;-)


Kommentarer
Postat av: Maria

Hej! Jag hoppas din mat blev bra så det blev ordning i magen. Ha en bra helg/kram

2010-10-16 @ 01:02:48
URL: http://www.mormia.dinstudio.sem
Postat av: Helen

Hej ! Maten blev bra och magen känns bättre =))))Trevlig helg ! Kram Helen

2010-10-16 @ 10:02:24
URL: http://svartss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0