Godmorgon !

Vaknade med ett ryck imorse.....ÅH NEJ, jag har FÖRSOVIT mig !!!

Upp ur sängen, yr och alldeles nyvaken staplar jag ut i köket för att sätta
på kaffe.Slänger en blick på klockan, halv sju och ingen annan är uppe ???
Börjar hälla i vatten i kaffebryggaren när min hjärna sakta börjar att fungera
och tala om för mig att det är lördag ;))))

Sååå skön känsla det var =D

Satte på kaffet men kröp ner i sängen en stund till och läste några kapitel i
min bok.
När jag hörde att andra familjemedlemar började att röra på sig gick jag
också upp.
Har ätit en lugn och skön frukost utan stress, för stressade gjorde jag tillräckligt
vid mitt uppvaknande imorse *tssss ;-)

Ronnie ska straxt iväg och vara "Eldvakt" här i området.
Allt ris och sånt som vi kära invånare har samlat på oss under året ska eldas upp.



Själv ska jag tippa lite lotto, städa tvättstugan och göra lite annat fix.
Ska även hinna med ett pass stavgång under dagen.

Idag skulle min fina moster Ingrid ha fyllt 80 år
Tänder ett ljus och mina tankar finns hos henne och hennes familj.


Ha det bäst och en bra dag !
Kram H.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0