Måndag :/

En alldeles vanlig måndag som började med att jag
knappt fick upp bildörren imorse.
Hela bilen såg ut som en isig igloo.

Isen på rutorna satt som berg, hade ont i varenda fingerled efter
att ha skrapat bort det mesta av isen.
Lyckades iaf få bort så pass mycket att jag kunde se ut när jag körde.....
och det är ju en fördel, att man ser ut *tssss ;)))
Men nu är det minsann plusgrader och solsken och allt vad is heter är som bortblåst.
Men gissar att The ice is back tomorrow =O

Dennis är hemma från skolan idag med magont.
Går ju tydligen maginfluensor så vi får väl se vart åt vilket håll det barkar.
Har hört flera klaga över magont.

Ikväll tittar jag på det sista avsnittet av ULLARED ( kl. 20.00 på kanal.5)


"Boris håller i ett kundvagnsrace där supershopparna Kjell och Rose-Marie tävlar mot bl.a de Värmländska stammisarna Åke och Rose-Marie från Filipstad. Morgan har det stressigt på jobbet och Boris tror på säljrekord. Han har lovat att hoppa fallskärm om det blir rekord, så nu börjar han tveka lite inför det där rekordet. Ola-Conny är i varuhuset bara för att handla, men han kan inte hålla sig ifrån sina älskade brödhyllor. Sen blir det en hejdundrande Diggilooavslutning i Ullared med Morgan, Ola-Conny, Boris, Kjell och Rose-Marie, och Åke och Rose-Marie."

Sen självklart "PARANORMAL STATE" ( kl. 21.00 på tv4 plus)

"När Julie och hennes familj flyttade till New Jersey trodde de att de hade hittat sitt drömhus. Strax efter att de hade flyttat in insåg de att de inte var ensamma i huset. Ryan och hans team får höra en berättelse om området som de tror kan förklara störningarna. De blir tvungna att bokstavligen gräva fram svaren."

Förutom matlagning så är nog det här ungefär vad jag orkar med resten av denna måndag ;))))))))
Ha det bäst !
Kram H.

Kommentarer
Postat av: Maria

Go kväll! Vilken häftig pumpa du gjort. Det är skönt att bara mysa jag håller med.

Ha en bra vecka/kram

2010-10-25 @ 19:24:01
URL: http://www.mormia.dinstudio.sem
Postat av: Gunilla

Det verkar som om vintern inte är alltför långt borta! Jag gillar det inte!!! /Kram

2010-10-26 @ 00:31:12
URL: http://gunillasblogg.gunilladahl.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0