Onsdag !

Igår kom far, mor & bror hit från Rättvik för att hälsa på oss några dagar.
Var ett tag sen som vi träffades nu så det känns såå mysigt =)
Som tur är så är jag ledig idag och börjar jobba kl. 16.00 imorgon,
så nu hinner vi umgås lite =)))


Igår dukade vi upp för fotbolls fest.
Meeen, det blev ingen större glädje när man insåg ganska så snabbt när
Holland gjorde 1-0 att den här matchen kommer inte att bli till Sveriges fördel.
Dom kom aldrig riktigt in i matchen.
Lyckades till slut spräcka nollan och hade väl några schyssta mål-chanser.
Men Holland ägde matchen och visade vilka som var mästarna.
Och matchen slutade 4-1.


I eftermiddag ska vi åka till minneslunden på
Skogskyrkogården och tända ljus.

Ha det bäst och en fin Onsdag =)
Kram H.


Kommentarer
Postat av: Mita

Vad härligt med sånt kärt besök,men fotbollen glömmer vi,

Ha det fint nu,

Kramiz!

2010-10-13 @ 22:33:20
URL: http://mithas.blogg.se/
Postat av: Gunilla

Måste vara väldigt trevligt att mamma och pappa kommer ner och är här några dagar.



Själv är jag inte speciellt intresserad av fotboll, men det gick ändå inte att undgå det trista resultatet. För även om jag inte är intresserad så vill jag ju att Sverige ska vinna! /Kram

2010-10-13 @ 23:38:32
URL: http://gunillasblogg.gunilladahl.se
Postat av: my

Fin blogg! :)

2011-01-01 @ 12:16:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0