Sent inlägg *tss


Det var full rulle på jobbet idag, så tiden gick fort.
Det är grymt skönt när man tittar upp på klockan
och undrar vart tiden tog vägen och man inser att man
straxt får gå hem ;-)
Direkt efter jobbet hämtade jag upp Jessica och vi
åkte en sväng till Länna.
Köpte lite sånt som man behöver :
Deo, duschtvål, mascara och lite annat som en underbart
fin jacka till mig =))))
Såååå skön !!
En hederlig lite längre täckjacka (ser ut som en dunjacka
bara för att den är så bullig) i mörkblått och stor härlig luva.
tror att jag kommer att trivas i den i vinter ;)))

Ser inte riktigt ut sådär, men nåt liknande =)))

Efter Länna turen åkte vi hem
Det var cell-gifts-dax för mig, så det var bara att bege sig
hem och "sticka" sig.....=O)
Så resten av eftermiddag/kvällen blev lugn.
Mest en massa blippande på tv:n´och vilande i soffan.
Imorgon är jag ledig och då ska jag försöka komma ikapp
här hemma.
Ligger efter med det mesta känns det som :/

Nu....sängen !
Zzzzovgott !
kram H.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0