SHOPPING !



Kom precis hem från Farsta Centrum.
Sjukt mycket folk !!!
Fick snurra flera varv innan vi hittade en parkering.
Dennis var med mig för han skulle sälja några spel på GAME.

Perfekt att man kan göra så, sälja spel som man inte använder längre.
Nu fick han en bra med fickpengar för bara fyra spel =D

Sen bar det av till HM.
Jag köpte bebis kläder till vår nya lilla granne, Frank ;)))))


Och ett litet paket till storasyster Juni.

Svårt att köpa bebis kläder, för det var såååå länge sen ;-)
Fick faktiskt rådfråga en ung tjej som gick inne på HM med
en liten bebbe i vagn.
Men jag höll i rätt storlek tyckte hon så det fick det bli =)))

Dennis hittade sig en snygg T-tröja (som mamma betalade *tss)
Hade tänkt ta en tur till Gina också men orkade inte.
Så vi for hemåt och åt en lite försenad lunch istället.



Nu ska jag dricka en kopp kaffe och slå in paket ;)))))
Ha det bäst !
Kram H.


Kommentarer
Postat av: Sara

Tycker det är svårt med bebiskläder, för jag köper det så sällan! Men jag brukar tänka att jag hellre köper lite för stort, dels för att de har något att växa i och dels för att föräldrarna ofta får kläder som passar just då men efter ett par månader sitter de där med nästan bara för små kläder... Det brukar ha varit uppskattat de gånger jag köpte bebiskläder (eller så ljuger de). Så är jag osäker väljer jag alltid den större :-) Hoppas de gillar presenterna!

Kram

2010-10-09 @ 15:33:22
URL: http://smuppra.blogg.se/
Postat av: Helen

Ja, visst är det svårt med bebis kläder =O Både med storlekar och om det är kill eller tjej-kläder.Förr var det blått för kille , rosa för tjej.....men nu är det väldigt unisex-kläder som gäller.Köpte lite neutralt, byxor och tröja i grönt och beiget med lite tufft tryck på tröjan.Tyckte att det såg lite "killigt" ut, men då sabbade kassörskan allt, hahaha, med att fråga om vilken färg jag ville ha på presentkartongen, om det var till en kille eller tjej...hrmf !!!

Men jag hoppas att mina kära grannar blir nöjda, det, haha, är ju huvudsaken ;))))))Ha en bra kväll! Kram Helen

2010-10-09 @ 18:42:26
Postat av: Gunilla

Hej där!

Visst är det trevligt att få shoppa lite. När jag köper kläder till de små barnbarnen (5 och 7 år) måste jag alltid ringa och fråga vad de har för storlek. De växer ju som ogräs.



Som du ser har jag lagt in min adress till nya bloggen och så håller jag på att föra över material till nya hemsidan www.gunilladahl.se, men den är inte lika lätt som den gamla.

Kram /Gunilla

2010-10-09 @ 23:27:08
URL: http://gunilladahl.se
Postat av: Gunilla

NU tror jag adressen blev rätt. Den förra var ju till hemsidan! Kram

2010-10-09 @ 23:29:48
URL: http://gunillasblogg.gunilladahl.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0