Söndag !


Vaknar till en solig söndag.
Ronnie hade varit iväg och köpt färska frallor och en
massa gott pålägg.
Så det blev en mysig söndags frukost =)

Mina svärföräldrar som kom igår för att gratta mig hade sin
husbil med sig så dom har sovit över inatt.
Igår kväll satt vi och tog ett glas rött och skulle titta på
"Här är ditt liv".
Meeen det var ju ingen höjdare !!!
Marit Paulsen =O


Hon var avvaktande, och trumpen och tvär.Partipolitiksnack redan med första gästen och jag undrade direkt hur många tittare som bytte kanal. Förmodligen hade Oldsberg samma känsla för han försökte att avbryta utan att vara oartig.
Så inte så lyckat med andra ord men däremot var Pratshowen "Robin" som startade igår mer lyckat, speciellt hans gäster Johan Glans & Carolina Gynning.
Det var riktigt kul =D

Idag är det stavgång och fotboll som står på programmet.
Dennis spelar sin sista St:Erikscup match idag mot Fittja.
Så där kommer jag att stå och heja allt vad jag orkar ;)))))

Ha det bäst och en bra dag !
Kram H.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0