Storseans.....


Äääääntligen hemma !!!
Är såååå trött :/
Blev sent igår, upp tidigt imorse, stressat hela dagen,
massor att göra på jobbet, ärenden att fixa efter jobbet......
men nu.....home sweet home ;)))))

Storseans med Terry Evans !

Ja, så satt vi där då, i biosalongen i folkets hus i Nynäshamn,
jag, Sussie och Lotta och undrade vad vi gett oss in på.
Man kände hur hela rummet vibrerade av förväntningar från den fullsatta publiken.
På scenen stod ett bord med två stolar och på bordet en vas fylld med rosor.
Man undrade ju vad rosorna skulle vara till ?
Så kom han då, mediumet Terry Evans, känd från tv:s "Det okända".
Det gick ett sus genom publiken och man förstod att många hade varit med förr.
Vi noviser satt dock som fråge tecken och hade inte den blekaste om vad som skulle hända.
Terry började att presentera sig och sin tolk som översatte allt han sa på engelska till svenska.
Sen talade han om att han inte styrde över vilka som kom igenom från andevärlden.
Vi fick absolut inte ge honom nån sorts information utan bara svara JA eller NEJ.
Terry började att titta ut över folkhavet och letade efter den person som skulle få ett budskap från andevärlden.
Han betade av person efter person och gav den ena efter den andra olika budskap och hälsningar.
Det var allt från mammor, pappor,morföräldrar, vänner och barn från andevärlden som trädde fram.
En del budskap var fyllda med glädje och humor medan en del var fyllda men stor sorg och jobbiga bortgångar som självmord, svåra sjukdomar, olyckor.
Första timmen tyckte jag att Terry var riktigt säker.
Man förstod på dom i publiken som fick budskapen att allt han sa var klockrent, det mesta stämde.
Men visst var det några småmissar här och där .
Men inte mer än vad man kan förvänta sig inför en sån stor publik med så stor energi.
Däremot, timmen efter pausen spårade det ur.
Det blev för långt, misstagen blev fler och fler och större och större.
Till slut tyckte vi att han sa likadant till allihopa.
Så seansen skulle ha slutat efter första timmen, då hade jag varit imponerad, men timmen efter pausen....nja =O
Så visst tror jag att Terry kan sin sak, det fanns det många bevis för under kvällen.
Men aldrig mer en långseans.
Däremot så vill jag jättegärna gå på en mindre seans.
Man hade inte en chans att bli sedd eller få svar på några av sina frågor igår.
men i ett mindre, slutet sällskap är nog chansen bra mycket större.
Så nu blir nästa steg att leta reda på ett medium som håller små seanser.
Så känner ni något medium eller ver någon som håller seans hör gärna av er till mig.


Nu, dax att börja med middagen.
Ha en trevlig kväll !
Kram H.



Kommentarer
Postat av: Annika

Usch! Jag tycker sånt där är läskigt/Kram

2010-10-21 @ 16:42:31
Postat av: Marie

Hej Helen,



Jag har varit på en seans i Smedjebacken och den var bra även om det ibland blev lite svävande. Jag vet inte hur det är norrut i Dalarna men runt Smedjebacken finns någon/några "seanshållare" (lite sent nu och jag har tappat ordet :-)). Jag tycker sånt är väldigt spännande och intressant. Skan nog gå igen någon gång tror jag.



Kram Marie

2010-10-21 @ 21:14:10
Postat av: Mita

Huvva, lite kalla kårar som går över ryggen känns det som, men det är nog en speciell upplevelse.

Ha det gott.

Kramiz!

2010-10-21 @ 22:27:46
URL: http://mithas.blogg.se/
Postat av: Roziez

Men guuud så spännande att gå på seans. Skulle jag också vilja men kommer aldrig till skott. Ja nu har snön kommit även hos mig, men solen skiner så det blir väl inte långvarigt. Hoppas du får en lugn och mysig helg. Kramen Roziez

2010-10-22 @ 10:55:00
URL: http://www.rozami.se
Postat av: Gunilla

Hade min syster levt hade jag kanske kunnat ge något namn. Själv har jag ingen aning. Men du måste berätta om du kommer iväg.



Ha en riktigt skön söndag.

Kram

2010-10-24 @ 01:29:31
URL: http://gunillasblogg.gunilladahl.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0