Vilodag ;-)


En gråmulen söndag vaknar man till.
Känns riktigt höstigt idag och konstigt vore det ju annars
för det är ju höst *tsss ;))))
Tog sovmorgon ända till åtta imorse, sååå skönt !
Inget vaknar-i-paniiik-och-tror-att-jag-försovit-mig som igår, phu !
Igår kväll tittade jag på "Andar - finns dom" .
Jag tycker det är så bra.
Gillar killarna som gör programmet och programmet i sig.
Spökletaren
Zak Bagans och hans två medhjälpare jagar spöken på några av världens mest onda platser. De besöker gamla slakthus och mentalsjukhus samtidigt som de lär sig mer om gamla spökjakter på områdena. På varje ny plats stannar de även över natten, för att finnas på plats när spökena är som mest aktiva.

Igår befann dom sig i en gammal skola för utvecklingsstörda barn.
En skola dit föräldrar lämnade sina barn och ungdomar när dom inte ville ha dom själva.
I skolan utsattes barnen för grym tortyr i form av olika sorters bestraffningar.
Så många hemskheter hade begåtts där så man orkade knappt höra allt för man mådde
så dåligt själv.
Det hände så mycket grejer under natten som dom var inlåsta i skolan.
Röster, steg, smällar, dörrar som stängdes och öppnades, stenar som kastades, saker som flyttades....
Att stället var hemsökt var det inget tvivel på.

Här kommer några klipp från olika program :




Finns ju andra program som letar bevis efter det övernaturliga som :
GHOSTHUNTERS, Paranormal State....







Scary ?
Intressant och spännande tycker jag !
Ha det bäst och en bra dag =)
Kram H.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0