Minusgrader !!!!

En isig morgon med minusgrader på termometern.
Brrr !
Nu börjas det, bulta på sig varma kläder, värma bilen, skrapa rutorna,
få bort imman på rutorna som sitter som en smäck på morgonen.
Kände imorse att det var dax att skruva på elementen lite grann.
Var riktigt friskt i sovrummet imorse.
Kändes som om tårna domnade och blev blåa så fort man stack dom
utanför täcket *tsss
Jag hatar verkligen att frysa !!!!!



En ny film om människorna i Internet-världen.
Facebook, myspace......
Det spås att bli en av höstens bästa filmer ???
Känns tveksamt efter att ha sett det här klippet =O
Men vad vet jag och vad tror du ?



Igår fick jag äääntligen en röntgen-tid för min mage.
Nästa torsdag, den 7:e oktober ska jag vara där fastande.
Så nu får man se om man kan få någon förklaring till smärtan som
kommer och går ?!

Ha det bäst och en bra dag !
Kram H.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0