En bra dag ♥



Godmorgon !
Körde min lilla taktik imorse och fick mig en parkering ganska så fort.
Lååååångt ner på gatan visserligen så att jag fick gå en kvart innan jag kom fram till kontoret, hahaha, men jag fick en parkering ;))))

Ska lära mig nya löneprogrammet idag, så det lär vara en hel del att göra och att försöka få in i min skalle.
Men kul att få lära sig nåt nytt =)

Jag drog av gammal vana på mig mina svarta stövlar och min vinter jacka, även halsduken åkte på för säkerhets skull.
Gissa om jag var svettig när jag dök upp på kontoret.
Det var liksom lite ljummet ute.
Man kände att nåt hade hänt.
Kan det vara våren ?? *tss  ;))))

Kommer defenetivt ta fram en tunnare jacka men vågar inte riktigt än hänga undan vinterjackorna och ställa undan vinter skorna.
Det är ju trots allt April som är lika med April väder .....=O

Meeeen snart så kan man tvätta allt som börjar med vinter och stuva undan dom på vintern för några månader i alla fall ;))))
SKÖNT !!!!

Idag fyller fina Pontus år =)))
GRATTIS !!!!

Nu kommer min "lärare" som ska visa mig nya löneprogrammet.
Ha det bäst och en bra dag !
kram H.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lycka till med löneprogrammet!!

Spännande!! Allt nytt är ju bra att kunna!!

Hoppas vi ses snart!!

Kramisar

2011-04-05 @ 09:06:55
URL: http://www.susanne64.dinstudio.se
Postat av: Gunilla

Spännande med nya arbetsuppgifter! /Kram

2011-04-05 @ 11:13:54
URL: http://gunillasblogg.gunilladahl.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0