FredagsMyyyyys ;)))

Hej !

Fredag kväll, finns väl inget bättre =D

Har tänt en massa ljus och har krypit upp i soffhörnet med min lilla vita dator i knät och väntar

på Talang 2011...

Har precis kört tjejerna som ska ut på stan ikväll till bussen så att dom slapp sabba sina

snygga frillor i regnet ;))))

Själv har jag inte en endaste tanke på att bege mig ut nånstans denna kväll.

Sitter här och hör regnet smattra på rutan och njuter av fredags myset här inne.

Hade gärna tagit ett glas rött men jag käkar ju pencilin så det får bli ett glas påskmust istället ;)))

Fick ett enormt sug att boka en resa till London =D

Det var 13 år sen jag var där, jag och Ronnie.

Jag fick resan av honom i födelsepresent då.

Vi hade super kul när vi var där =D

Men skulle som sagt vilja åka tillbaka igan.

Kanske boka en sån weekend med nån musical, gå på engelska pubar, gå i alla coola affärer.

Kanske ska höra med nån tjejkompis om vi ska ta en tripp, vore otroligt kul ;)))

Imorgon har Dennis fotbolls tunering och jag är sååå deppig att jag inte kan åka med.

Har ju fortfarande behov av en toa nära och har grymt ont i ryggen.

Så att stå still och bli kall känns inte som nån vidare bra ide =(

Men går dom vidare kanske jag kan hänga med på söndag och titta....hoppas, hoppas ;)))))

Nuuu börjar Talang 2011 =)

Ha ett mysigt fredagsmyyyys !

Kram H.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0