Ont !!!



Det gör så fruktansvärt ont !
R.I.P Pappa


Kommentarer
Postat av: Netan

Stora kramar till dig älskade kusin. Tänk om jag kunde göra något för att lindra din sorg! Jag vet att han var oerhört stolt och glad över sin Helen och att han alltid blev varm i ögonen då han pratade om dig. Det är inte dagarna man minns efteråt utan ögonblicken. Ta tag i de bilder och minnen du har från en fatastisk pappa som du hade förmånen att få ha och som du betydde så mycket för.

2011-04-14 @ 06:44:50
Postat av: Lena

Förstår att det gör ont.Önskar jag hade någon medicin mot det. Skickar varma kramar till dig. KRAM

2011-04-14 @ 08:09:54
Postat av: Anonym

Underbara vän!

Jag tänker på dig var dag,,

Jag förstår din sorg & förtvivlan.

Men försök att tänka på dom goda stunder som ni fick uppleva tillsammans,,,,han är med dig ändå,,det vet du.

Jag finns för dig när som helst!! Sköt om dig!

Många healande kramar

2011-04-14 @ 08:28:05
URL: http://www.susanne64.dinstudio.se
Postat av: Anonym

Underbara vän!

Jag tänker på dig var dag,,

Jag förstår din sorg & förtvivlan.

Men försök att tänka på dom goda stunder som ni fick uppleva tillsammans,,,,han är med dig ändå,,det vet du.

Jag finns för dig när som helst!! Sköt om dig!

Många healande kramar

2011-04-14 @ 08:28:49
Postat av: Sara

Många kramar. Jag vill aldrig kunna fullt ut förstå smärtan du känner. Beklagar djupt att du redan får känna den.

2011-04-14 @ 08:34:52
URL: http://Smuppra.wordpress.com
Postat av: Susanne

Detta skall ingen behöva gå igenom, men tyvärr så kan vi ju inte bestämma allt själv. Men kom ihåg att du hade världens bästa pappa och han finns med dig ändå. Och din familj och vänner finns här för att hjälpa och stötta dig och din nära.

Kram

2011-04-14 @ 12:13:58
URL: http://livetisusanne.blogg.se/
Postat av: Annika

Jag kommer alltid minnas din pappa som en av dom vänligaste själarna på jorden.En omtänksam och varm människa och dessutom alltid gjort så man skrattat ofta och mycket i hans närvaro.Har gråtit så mycket den här veckan så det känns som jag håller på att gå sönder.Hur ska inte du känna om jag känner så här.Jag kommer finnas för dig och din familj och bortom mörkret finns en strimma ljus och dit ska vi hjälpas åt du och jag./Kramar i massor

2011-04-15 @ 07:52:15
Postat av: Ove "Gasfoot

För ovanlighetens skull besökte jag din blogg idag på förmiddagen. Kanske du undrar varför? Jag är förstummad och känner inte för att skriva i din gästbok idag som jag brukar inför helgerna. Du vet vad jag känner och Du och Monica vet vart jag finns, men vad kan jag mera vara än en medmänniska till er? Mina tankar finns oavbrutet hos Monica, hos Dig samt din övriga familj.

2011-04-15 @ 10:36:31
Postat av: Gunilla

Tänkte på att jag inte sett dig på fb på ett tag så trots att timmen är sen gick jag in här på bloggen. Och nu förstår jag varför! Jag är så ledsen för din skull och tänker på dig. Tänker naturligtvis också på din mamma och resten av familjen.

Den största och varmaste av alla kramar!

2011-04-15 @ 23:27:23
URL: http://gunillasblogg.gunilladahl.se
Postat av: Anita

Hej

min lilla underbara kusin

spelar ingen roll hur gamal man är

man vill ha sin Pappa här och nu

jag tror att Rune är med alla underbara människor där uppe bla Mamma ,Åke ........

kram från Anita

2011-04-16 @ 12:01:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0