Tyskvärmen....var är du ???

Lördag förmiddag och min tvättmaskin jobbar på för fullt.
Är inne på min andra maskin redan.
Försöker komma ikapp med veckans tvätt plus att jag har bytt lakan i sängarna.
Sååå nu är tvätt berget gigantiskt.
Hade stort hopp till den den sk. "Tyskvärmen" som dom pratade om....
Trodde naivt att jag skulle kunna hänga ut tvätt idag.
men ack vad jag bedrog mig.
Det är mulet och regnet hänger i luften och någon värme är det inte.
Så här hemma kommer det att se ut som ett taikon läger idag.
Måste ju få plats att hänga all denna tvätt.
Blir till att använda stolar, dörrar, element när tvättlinan är full.
Men mina fika gästerna behöver ju inte gå ner på nedervåningen ;))))
Så jag får städa x-tra noga på övervåningen så det glänser och låta nedervåningen vara ett stort kaos idag *tsss
Det man inte vet lider man inte av.....fast jag vet ju, hahahaha ;)

Dennis har fotbollstunering ute i Åkersberga idag.
Förra året vann dom den cupen så nu har dom guldet att försvara.
Jag hejar allt vad jag orkar på killarna hemifrån och håller alla mina tummar att jag mår bättre imorgon och kan hänga med om dom går vidare.
Älskar att titta på deras matcher.
Pulsen går upp i hundra nitti och när dom spelar är man lika nervös och taggad som om det gällde en VM-match ;)))


Har du några roliga planer denna lördag ?
vad du än gör så hoppas jag att du får en underbar dag !
kram H.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0