Tjo det är fredag ;)

Godmorgon !
Var på jobbet prick 07.00 imorse och kunde hur lätt som helst glida in i en parkeringsruta =)
Var så skönt att slippa jaga parkering för en gång skull ;))))
Är helt solo på kontoret denna fredag.
Flera är lediga och dom andra är ute och jobbar så jag får se till att hålla ställningarna här ;-)
Chefen ringde och sa att jag kan bomma igen vid ett och gå hem och ta helg....
Ja, nog blåste det allt igår kväll.
Som tur var så hade jag plockat in allt som låg på tomten och ställt in spadar och sopborstar och annat i förrådet.
Hade däremot glömt bort min lilla EN som jag har / hade planterat i en kruka på trappen.
Den stackarn låg utsliten ur krukan imorse och krukan låg på marken i tusen bitar.
Så jag fick lite snabbt slänga ner enen i en annan kruka och sopa in keramikskärvorna i en hörna.
Får ta hand om det i eftermiddag och ge min stackars en lite jord ;)
Får se om han överlever =O
Idag ska det ju i alla fall bli sol =)
Känns skönt att starta helgen med lite roligare väder.....om nu meterologerna har rätt *tsss
Igår var jag hemma hos Ulrika och tog en fika.
Fick se deras BIO-rum som dom byggt i källaren.
Åååååh sååå avis jag blev ;-)
Så häftigt !!
Blodröd tjock heltäckningsmatta,grå målade väggar och tak, små spottar lite överallt, en stor bio-duk och stora svarta fotöljer som man kunde dra bakåt och ligga i, den ena hade till och med massage.
Jag hade kunnat bo i det rummet, hahaha ;)))
Ulrika har planerat in att vi ska ha en tjej-bio-kväll där....Myyyys !!!
När det blir liiite varmare ute har jag planer på en pool middag (tjejer of course) ;)
Kan vara mysigt att käka lite gott och bada lite Jacuzzi...
Ikväll blir det klassiskt fredagsmys framför tv:n.
Ska laga kyckling wraps till middag och fuska till det med lite ostbågar ;)))
Ronnie är fortfarande i Norge och ungarna lär väl ha fredags planer, gissar jag.
Sååå jag får ha fjärrkontrollen alldeles för mig själv ikväll, hahaha =)

Ha det bäst och en underbar fredag !
kram H.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0