Enjoy your day...♥


Vaknade halv sju....en lördags morgon...WHY ???
Ja, det kan man ju undra ???
När man äntligen får sova utan att bli störd av en skrällande väckarklocka så vaknar man halv sju.
Men det är bara att gå upp, sätta på kaffe bryggaren, sätta på datorn, fixa frukost och sen njuta av tystheten i huset. Och det är ganska så skönt faktiskt när man väl har kommit upp och kommit över värsta ilskan över att man vaknade så tidigt *tsss
Klockan är nu nio och jag hör att det börjar röra på sig på övervåningen.
Mina tonårsbarn är otroligt nog också vakna.
Har ingen aning om när dom la sig igår kväll / natt.
Dom hade båda kompisar här och den dånade både musik och film när jag kröp isäng halv elva.
Men inget av det störde mig.
Jag går bara ner i min "källare", stänger dörren till sovrummet, stoppar i ett par öronproppar i öronen och allt blir så tyst så tyst och jag somnar och sover som en stock....;)

Hade förhoppningar till en solig lördag när jag klev upp imorse.
Men börjar lägga ner dom förhoppningarna nu.....det är gråare än gråast på himlen.
Och det ser ut som det blåser sådär lite höstigt ute.
Men dan har ju bara börjat så det kan ju hinna ändras.
Ska köra killarna till Skogås där dom ska träna och köra lite träningsmatcher sen efter det ska dom till Årsta och spela bowling.
Jag ska hämta upp killarna vid bowlingen sen vid fem-sex tiden.
Däremellan tänkte jag försöka få lite ordning i tvättstugan som ser ut som ett slagfält.......igen !!!
jag måste komma på nåt nytt system där inne.
Hinner knappt röja undan förrän det är kaos igen.
Skulle behöva åka till Ikea och köpa upp mig på lite backar och lådor.
Men vem vill åka till Ikea på helgen ???
Inte jag....phu !
Får ta en eftermiddag efter jobbet eller nåt.
IKEA - Helg = KAOS och köer ;-)


Så här ska vädret se ut i påsk enligt meterologerna :

Riktigt April-väder med andra ord ;-)


Britney Spears är i blåsväder igen......
Är det en kvinna eller man ???

Klicka på bilden för att se den omtalande vidon där fansen ifrågasätter om det är Britney som dansar eller en manlig dansare i peruk =O

Nu ska jag ta mig en PW på bandet, sen en dusch, sen lunch, sen mot Skogås.
Ha det bäst denna lördag !
Kram H.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0