Halvdag....




Lite halv förkyld sitter jag här på jobbet med massor att göra.
Har ett gäng samtal att ringa men inga öppnar ju förrän vid åtta eller nio på morgonen.
Så det får bli ett snabb besök i bloggen medan jag väntar på att klockan ska bli åtta ;-)


Idag jobbar jag bara fram till lunch.
I eftermiddag ska jag träffa min läkare ang. mitt förhöjda blodtryck.
Har inte tagit trycket på ett tag så jag har har ett litet hopp till att det kanske har gått ner och jag slipper blodtrycks sänkande.
Meeeen det hoppet har jag haft hela våren och blodtrycket har stått stadigt, har varken gått upp eller ner men likaväl för högt :/
Sååå jag får väl se vad domen blir.


 Igår kom jag hem vid tre och stod länge och pratade med Jocke, min granne.
Han är pappa ledig och njuter för fullt.
Mysigt !!
Var några år sen som en annan var mamma ledig *tsss
Inser genast hur gammal man är =O
Usch, nu får det bromsa upp lite.
Känner att jag skulle behöva en helkropps renovering, hahaha, men då skulle man behöva ett gäng tusenlappar på kontot också ;-)
Nä, skojar bara (Not)......
Är väl bara att acceptera dom rynkor och brister som har kommit med åren.
Man är inte tjugo längre utan en fyrtio taggare som bara får gilla läget ;))))





Nu ska jag harkla upp mig och fixa till rösten så jag låter trevlig när jag ringer mina samtal ;-)
Time for work !

Ha det bäst och en bra dag ♥♥♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0