Helg = med Poff /Borta =O

Have A Great Weekend
Hinner knappt uttala meningen :
- Ha en trevlig helg !
förrän den är över........
Vad fort det går !!!
Man tror att man ska hinna med så mycket under helgen men......NOT !!
En del helger är roliga, en del är det inte.....
Som med livet i övrigt...det går upp och ner !!!
Har var väldigt mycket ner för mig.
Så mycket saker som hänt på kort tid så man hinner inte bearbeta dom.
Reaktionen kommer liksom ett tag efter.
Man samlar på sig och efter tag så PANG !!! kommer reaktionen, känslorna, ilskan.
Man kanske skulle skaffa sig en boxnings säck och ta ut sin frustration på ??
Kan det vara nåt ?
Ja kanske ???
Idag blir kanske en PW med L eller så blir fortsätta-röja-på-tomten och ta ut sin frustration på all fallfrukt som ligger där.
Jag och Jessica krattade upp och fyllde två säckar igår men nu har det rasat lika mycket igen.....aaaargh !
I hate våra äppelträd !!
Vill ha bort dom !
Kan inte blixten slå ner i dom och klyva dom i tre delar, det skulle ju göra halva jobbet åt oss ;-)


Måste ta tag i min tatuering.
Har inte haft ork riktigt.
Hade kunnat gå ner på MC-klubben i Rättvik under CCW (Classic car week) och fått den gjord men var inte upplagd för det då.
Vill också få lite hjälp om hur tatueringen ska se ut.
Har några förslag men måste få det ritat.
Får bli ett mål under hösten att få den ditsatt på min axel.



Igår fixade jag till mina naglar och "poppade" till dom med lite blommönster...




Love my Iphone....
Kan göra så mycket kul med den ;-)
I brist på annat kan man ju leka med bilder *tsss



Fun, fun, fun eller inte ;-)

Önskar dig en fin söndag !



Kram H.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0