Måndag....igen =O




En mörk och mulen start på denna måndags morgon....brrr !
Regn å rusk och mulet å mörkt.
Började morgonen med att tända värmeljus i köket som fick ge lite myspys känsla medan jag åt min måndags morgon frukost.
Gav lite tröst denna höstliknande måndag.
Var på jobbet tjugo i sju, nu är klockan tio över och jag är fortfarande solo här.
Kan vara så att inga killar kommer in denna morgon, dom kanske åker ut på jobb direkt.
Har en del att fixa med denna måndag.
Ska bl.a göra färdigt dom sista lönerna.
För det är ju lönevecka, jippiiii !!!
Och det ska gudarna veta att det behövs lite påfyllning på kontot.
Nu börjar det att eka lite väl tomt där ;-)

Nu ska jag ringa och väcka Dennis.
Skolan börjar ju idag och jag kan tänka mig att det går liiite trögt att komma upp efter tio veckors ledighet ;)
 Tänk att sommarlovet är över !!
Vart tog sommaren vägen ?
Den bara sprang förbi.
För min del så har det ju varit en konstigt sommar, ingenting är som vanligt.
En sommar i sorgens tecken =(
Jag längtar redan till nästa sommar, jag längtar till år 2012.
År 2011 är ett skitår som jag gärna hade hoppat över.
Men jag kan inte skruva tillbaka tiden.
År 2011 är och kommer alltid vara ett svart år !


Nu kommer dom in här, en efter en på kontoret.
Dax att börja jobba =)

Ha det bäst och en bra dag !
Kram H.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0