Såpor...




Igår kväll såg jag på såpa efter såpa på tv...
Robinson som började.
En annorlunda start med bara en massa tjejer som snabbt delades upp i två lag.
Man brukar använda ordet bimbo om nån verkar blåst och jag kan säga att redan efter första avsnittet är det några tjejer som verkligen står upp för det ordet....BIMBO !
Pinsamt hur man kan söka till ett program som Robinson och sen bete sig som en bortskämd Hollywoodfru ;-)
På tal om Hollywoodfru.....där kom nästa såpa in *tsss
Svenska Hollywoodfruar...hmm, ja vad ska man säga, finner inga ord ;)
Agnes-Nicole och Gunilla som ger intrycket av att inte ha alla hästar hemma, Isabel som beter sig rätt så bitchigt mot sin assistent och dom flesta andra.
Hon kunde absolut inte sitta bland gamla människor och mexicanare eller på dom äckliga stolarna när hon var på körskolan i gårdagens avsnitt.....eeeh ?
Misslyckades med sitt amerikanska körkort medan assistenten fixade sitt, som aldrig ens kört bil ;-)
Maria Montazami delade ut tofsar till dom andra fruarna som satt med falska leenden och sa :
- Åh så fina !
Agnes-Nicole sa senare att tofsen skulle kastas =O
Ett riktigt falskspel.
Alla skrattar och är såååå trevliga när dom är tillsammans framför kameran men så fort dom blir ensamma kommer smutskastningen och hånen fram.
Det rynkades på näsan åt Gunillas hus men
den som hånades mest igår var Agnes-Nicoles sångröst.
När hon lämnade lunchen som Gunilla bjöd på efter bara en timme skrattades det gott om hennes sångröst som Gunilla dessutom härmade.
Kul tv ?
Jaaa, hahahaha, det blir sån tv där man sitter och retar sig men ändå inte kan låta bli och titta.
Man måste bara följa dessa Hollywoodfruar, för lite sköna är dom ändå ;-)






Hör på radion att det är soligt ute.
Kul !
I alla fall för dig som får njuta av den =D
Jag sitter i min "Bunker" och jobbar och ser inte om det regnar, haglar, snöar eller om solen lyser där ute.






Igår eftermiddag var jag hos min reumatolog.
Proverna såg bra ut men hade en del svullna leder.
Fick ett gäng kortisonsprutor med bedövning i och dom brukar hjälpa rätt så snabbt.
Man måste vara så still som möjligt resten av dagen när man tagit sprutorna så att inte vätskan skumpar ut ur leden.
Jag satt mest i soffan när jag kom hem, därav alla såpor ;-)







Mycket att göra idag på jobbet, så nu ska jag slurpa i mig dom sista kaffe dropparna och sätta fart
 ;-)

Ha det bäst och en bra Tisdag !

kram H.



Kommentarer
Postat av: Sussie

2011-08-30 @ 12:48:50
Postat av: Sussie

Jag fick mej ett gott skratt när jag läste din gårdag iaf ang ditt val av program:-))

Ja du hollywood fru i all ära,,men jag såg en liten glutt,,och bara säger Fy bubblan tvi tvi tvi!!

Så falskt så man kan inte ens föreställa sig,,gud så hemskt att ha såna vänner!!

Nä då e jag hellre fattig med sanna vänner.-))

Trist att du måste ta sprutor,,men skönt om dom kan hjälpa dig bli lite mjukare i lederna!!

Ha en härlig tisdag!!

Ps,, Kolla meddelande på FB,,Ds

Kramis du härliga vän!



2011-08-30 @ 12:53:36
Postat av: Gunilla

Robinson såg jag inte, men Hollywoodfruar. Och jag håller med dig, men jag kan inte låga bli att titta! /Kramen

2011-09-01 @ 00:17:55
URL: http://gunillasblogg.gunilladahl.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0