Virus på G ?




Vaknade klockan halv fem, en HEL timme innan klockan skulle ringa.......WHY ???
Kunde man inte ha fått den där ynka timmen......NOPE !
Gick upp kvart över fem, orkade inte ligga kvar och våndas och vänta på att klockan skulle ringa.
Var på jobbet tjugo i sju, fick sällskap av Lasse som oxå hade kommit iväg tidigt.
Så nu kan man fika, blogga lite, facebooka innan jobbet drar igång.


Igår kom jag hem till en kron förkyld Jessica.
När jag satt i soffan på kvällen, vad händer ? Jo näsan börjar plötsligt rinna och halsen började svida.
Bara sådär, från den ena sekunden till den andra.
Fram med Echinagarden och körde en kur varannan timme.
Flaskan är med på jobbet.
Står här och tittar på mig på skrivbordet.
Har inte tid att däcka i förkylning nu så jag hoppas att Echinagarden är schysst och trollar bort alla virusar långt långt bort ;-)



Nu börjar alla kräftskivor, sååå kul och sååå gott =D
Jag älskar kräftor !!!
MUMS !
Skulle kunna äta ett paket själv.






Igår efter middagen sjönk jag ner, eller rättare sagt hela familjen ner i soffan och tittade på filmen :
SUPER 8 :




En härlig familjefilm av Steven Spielberg ;)))
Helt klart sevärd om man gillar hans filmer.


Nu.....dax att jobba !
Ha det bäst och en bra dag =D

Kram H.


Have A Nice Day


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej hopp vännen!

Fint att du hade trivsamt i Rättvik!!

Men nu får du inte få en cold igen!

Vi måste välan ses över lite rött,,alltså kräftor!!

Hihi!! Hoppas du bättrar på dig så hörs vi!!

Kram hela dan!!

2011-08-09 @ 13:15:01
URL: http://www.susanne64.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0