Heja !


Hann med allt jag skulle idag.
Skönt att va med bil igen ;))))

Har precis duschat, ska straxt sätta på mig ett ansikte.
Ska inte vara i stan förrän klockan sju så det är rätt lungt.
Gissar att det är rätt sååå mycket folk ute ikväll.
Det är mildare och det är löningshelg.
Men vi har sån tur, i alla fall Lisa och jag, vi har privat chafförer *tsss
Ronnie kör in oss och Jonas hämtar oss, kan man ha det bättre =D


Har inte tittat nånting på skid-VM idag.
Men kommer kolla alla andra dagar.
Det är väl egentligen bara skidhopp som jag inte följer.
Resten slukar jag som en varg.
Ser fram emot fler segrar över Petter Northug.


Ha en bra fredag kväll !
Kram H.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0