Gäääsp !



Godmorgon !
Lördag morgon och här sitter man, nyduschad, på klädd och äter frukost.
Vaknade halvsju.....WHY ???
Går liksom inte att somna om.
Försöker och försöker om och om igen men det känns som om man har myror i hela kroppen och hur man än vrider och vänder på sig så känns det obekvämt.
Kroppen vill upp men hjärnan vill sova.
Kroppen vinner vilket resulterar i att man sitter fix och färdig klockan åtta en lördagsmorgon.
En halvtimme efter att jag har vaknat kommer hör och häpna mina två tonårsbarn upptassande och säger att dom inte kan sova ?!?!
När hände det sist att dom vaknade sååå tidigt en helg morgon ???
Så nu är det bara mannen i huset som sover.
Vi andra är vakna.....kanske inte pigga men i alla fall vakna ;))))
Gääääsp, tror att jag tar mig en kopp kaffe till !


Idag åker min fina bror Christer och Pontus till Gran Canaria.
Avundsjuk....jag ???
Nääää....eller jooo ;)))
Skulle gärna ha gömt mig i en av deras resväskor och hängt med.
Dom ska dessutom vara där i två veckor, såååå skönt.
Sol och värme i 14 dagar =D
Dom ska hälsa på en kompis som har en bar där nere, så dom slipper bo på hotell.
Dom blir inhysta i hans lägenhet istället.
Önskar er en kanon-resa killar !!!!
Sola och bada lite för mig med ;)


Melodi festivalen, deltävling 2 går av stapeln idag.
Var ju ingen höjdare förra lördagen direkt.
Satt mest och gäspade.
Tråkiga programledare, många misstag och trist pausunderhållning.
Det som var bäst och räddade upp det lite var Nanne Grönvalls uppträdande.
Vilka tävlar i Göteborg ikväll då ?

Jo, dessa :

1. Brolle - "Seven Days And Seven Nights" 


2. Loreen - "My Heart is Refusing Me" 


3. Babsan - "Ge mig en spanjor"


4. Elisabeth Andreassen - "Vaken i en dröm" 


5. Sanna Nielsen - "I'm in Love"


6. The Moniker - "Oh My God!"


7. Anniela - "Elektrisk"


8. Christian Walz - "Like Suicide"



Ger det en chans till.
Kan ju inte bli sämre än förra lördagen, eller ??? =O

Nu lyser solen här i 08-land, kan nog bli en rätt bra dag ändå ;)))
Ha det bäst !
kram H.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0