Is-kall söndag....!



Kylan hålle Sverige i ett järngrepp.
Verkar inte heller ha nån lust att släppa taget.
Kung Bore har verkligen visat vart skåpet ska stå.
Dalarna har runt - 30 grader, uppe i norr - 40 och t.o.m i Stockholm har temperaturer upp mot - 25 mäts.
Tur att jag slängde in lite extra soppa i min ekande tank, annars skulle väl aldrig bilen starta.
Men jag ska inte ropa hej än för jag har inte använt bilen sen i torsdags.
Ska be nån starta upp den till mig idag så får vi se om gamla Bettan tål kylan ;))))


Det påstås att Erik Saades låt var ett plagiat av Glenmarks låt "Kall som is"
Är det likt ?



Premiär för BigBrother ikväll på TV11.
Läs Aftonbladets Åsa Linderborgs rapport innefrån huset -


( Klicka på bilden )

Idag blir det att ligga lågt.
Tack och lov så är det mycket skidor på tv idag =D
Alpina VM och sista tävlingen i skidor/världscupen innan VM drar igång.
Längtar verkligen till det.


Jäkla virusar som ställer till det =(
Har fått ställt in grejer i helgen, kommer troligtvis få ställa in tandläkaren för andra gången imorgon.
Men måste försöka vara pigg till mitt sååå viktiga möte på tisdag.
Vill verkligen inte ställa in det !!!
Sen ska vi fira S på fredag och träffa gamla tjej gänget.
Och det ska bli sååå grymt kul !!!
Så mycket roligt som vi gjort tillsammans.
Men det är många dagar kvar tills dess så då ska väl viruset ha gett vika ;))))


Ha det bäst och en fin söndag ♥
Kram H.


Kommentarer
Postat av: Lilitha

Tack söta du för din omtanke. Hoppas att du själv håller dig frisk nu då så att du inte missar det roliga på fredag.



Ja vintern är här med besked, å när man tittar ut så ser det ut som om den kommer att vara kvar lääääänge.



Ha en trevlig söndag söta du. Kram Lilitha

2011-02-20 @ 13:50:12
URL: http://lilitha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0