Monday....again !

Hello Glitter Graphics - Glitterlive.com
Ny vecka, nya tag.....Måndag igen med andra ord ;)
Hoppas att du har haft en bra helg.
Själv har min helg gått i förkylningarnas tecken.
Är fortfarande dunder förkyld.
Vaknade imorse och hade knappt nån röst och kunde knappt andas genom min däbbta näsa...
Ska ringa tandläkaren nu och avboka min tid idag.
Tror inte att han vill ha förkylda mig där.
Nu har jag ringt....han sa direkt att jag inte fick komma...ny tid i Mars.
Frågan är hur jag ska göra med mitt möte imorgon.
Ska jag försöka släpa mig dit febrig och dan eller ska jag avboka ?
Svårt fall doktorn grät =O


Igår var det ett nytt avsnitt av Solsidan....sååå jäkla bra !
Finns bara en nackdel med den serien och det är att avsnitten är alldeles för korta !!!
Man tycker att det precis har börjat så är det slut.
Igår var allas favorit (NOT) Ove Sundberg med igen...;)))



Lottos drömvinst gick ut i helgen.
En liten nätt summa på en si så där 125 miljoner vann någon i Helsingborgs trakten.
Själv fick man ju vara med och dela lite av kakan.
Vann hela 25 kronor på Lotto och hela 15 kronor på keno.....Tjohooo !!!
Tror dom firar liiite mer där nere i H-borg ;)))))


Ha det bäst och en bra dag !
Kram H.

Hug Glitter Graphics - Glitterlive.com


Kommentarer
Postat av: Gunilla

Förstår att tandläkaren inte ville träffa dig! Och jag undrar om den/de på mötet imorgon vill träffa dig? Och för din egen del verkar det inte så klokt att gå dig. Du ska ju inte dra iväg om du har feber förstår du väl! <3 /Kramen

2011-02-21 @ 13:06:09
URL: http://gunillasblogg.gunilladahl.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0