Frrrrrrrredaaaaag ! ♥ ♥ ♥



Fredag igen.....!
Veckorna rusar på i raketfart.
Den här veckan har gått ruskigt fort.
Tyckte att det var måndag alldeles nyss.
Lungt här hemma denna fredag.
Ingen ska iväg förutom Ronnie.
Jessica är ledig och Dennis som har börjat sitt sportlov sover som en stock.
Börjar ju sportlovet på måndag men igår kväll hade hans skola "Dans-kväll".
En obligatorisk aktivitet där alla måste närvara, hela högstadiet.
Men som kompensation får dom alltid fredagen före sportlovet ledigt.


Har äntligen en hel bil igen, en bil med fyra fungerande däck ;))))
Har en massa ärenden att fixa idag.
Sånt som jag skulle ha gjort i veckan när bilen fick punka.
♥ Love my car ♥

Ikväll ska jag ut på stan med tjejerna =)
Ska bli sååå kul !
Ska hitta en present till Sanna.
Har ingen aning om vad jag ska hitta på ???
Får ge mig ut och leta ;)


Vilken start det blev igår på skid-VM !!!!
Ett guld och ett Brons och det viktigaste av allt.....vi slog Norge ;)))))
Eller i alla fall på Herrsidan.
Petter Northug fick stryk av Marcus Hellner.
Men på damsidan lyckades ingen av svenskorna ta sig vidare till final.
Fast ärligt talat så tror inte jag att det hade spelat någon roll.
För skid drottningen är Marit Björgen.


Dagens VM-sändningar ser ut så här :
14:30-14:45 Uppvärmning
14:45-15:00 VM-studio
15:00-16:30 Backhoppning kval
16:30-16:50 VM-studio

Backhoppning är väl inte en av mina favoriter att titta på.
Brukar inte följa det alls faktiskt.
Så denna VM-dag hoppar jag nog över.
Kanske kollar lite på VM-studion men annars återkommer jag till VM-tävlingarna imorgon då det är 15 km dubbeljakt ;)))


Ha det bäst och en bra dag !
kram H.


Kommentarer
Postat av: Gunilla

Ha en riktigt trevlig kväll! /Kramen

2011-02-25 @ 15:38:57
URL: http://gunillasblogg.gunilladahl.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0