Gooodmorning, friends !


Godmorgon !
Njuter alltid av tystheten så här på lördagsmornarna.
"Alla sova tysta äro husen, ääääro huuuusen"
Snön lyser vit på taken endast Helen är vaken ;)))
Sitter med min stora kaffe kopp och sippar lite koffein för att piggna till samtidigt som jag surfar runt i internet världen.


Ska straxt dra på mig kängorna för en PW.
Har inga broddar sååå risken är väl att man slår halvt ihjäl sig, meeen jag testar.
Saknar mina PW-rundor.
Frisk luft samtidigt som man tränar, en bra kombo ;)))



Ikväll drar Schlager- cirkusen igång.
Om jag kommer titta ?
Absolut !
Tänker handla lite gott till ikväll och bänka mig framför tv:n inför deltävling numbro 1 från Luleå.


Ska straxt möta upp min granne och PW-kompis.
Såå det är väl bäst att dra på sig dojjorna ;)
Ha det bäst och en fin lördag !
Kram H.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0