♥Gääääääsp !!!


Godmorgon !
Sovit gott ??
Inte jag... !
Har haft en sån där jag-kan-inte-sova-natt....
Man blir gaaalen !
Ligger där och snurrar och snurrar och tankarna är som ett virrvarr i huvudet.
Man försöker koppla bort allting, försöker slappna av, försöker till och med räkna ett och annat får.
Men inte hjälper det, inte ett endaste dugg.
Ju mer klockan blir ju mer stressad blir man.
- 6 timmar kvar tills klockan ringer
- 5 timmar....
-4 1/2.....
Så nu sitter man här som ett vrak med påsar under ögonen och ett par riktigt tunga ögonlock.
Nu minsann så skriker hela kroppen efter sömn,
nu minsann vill den sova.
Meeen det kan den glömma !
Idag blir det kaffe, kaffe och åter kaffe.....ingen powernap här inte ;)
Har inte tid, har massor att göra idag och jag hade verkligen behövt vara 100 % utvilad.
Men jag får väl stå lite mellan vaken och drömlandet idag...
Oj vad jag ska sova gott inatt...hoppas jag ;))))


Ha det bäst och en bra dag !
♥Kram H♥


Kommentarer
Postat av: Gunilla

Så där håller jag på mest varje natt! Men det är tydligen vanligt hos oss som är lungsjuka! Många av de jag känner äter sömntabletter, vilket min lungläkare föreslog senast. Men jag sa nej, fast nu undrar jag? För så här kan jag inte ha det! /Kram

2011-01-25 @ 23:30:43
URL: http://gunillasblogg.gunilladahl.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0