♥ Hellooo ♥


Idag börjar skolorna efter ett lååångt Jullov.
Min son hoppade otroligt nog upp ur sängen efter bara 3-4 gångers tjat *tsss
Men nu är han uppe och straxt på väg att bege sig mot vårterminens första dag.
Kuuul, tycker han.....NOT ! ;)))
Allt drar igång igen efter att det har varit stiltje i flera veckor.
Har redan föräldrarsamtal inbokat nu i Januari och snart kommer föräldrarmötet i skolan.
Fotbollsträningarna drar igång nästa vecka och då är det bara att börja köra och hämta igen.
Dennis byter klubb så det blir liiiite längre att åka inför varje träning och hemma match.
Men jag tycker att det är såå grymt kul att han fortsätter med fotbollen och att han tycker att det är så kul =)


Igår tittade jag på nya såpan "Konferensresan".
Det var verkligen ingen höjdare !
Hur tråkigt som helst.
Bloggarna som satt på rad som Drottningar för att välja in nya bloggare till sitt företag.
UFO-klubben som mest verkade intressera sig för vilken mat dom skulle få.
Och gymgänget som verkade mest uttråkade hela tiden.
Trodde att det skulle vara lite roligare, men ack vad man bedrog sig.
Desto bättre var sista avsnittet av "Drottningoffret".
Har följt alla tre delarna i den fristående serien -
* Kronprinsessan
*Kungamordet
* Drottningoffret
Alla har varit grymt bra.
Serien är baserad på Hanne-Vibeke Holsts roman från 2008.


Det mest intressanta på tv idag verkar vara "Bygglov" kl. 20.00 på fyran.


Själv ska jag se om jag kan träna, har ju fortfarande denna förkylning i kroppen.
Går det inte får jag lugna mig ett par dagar till. Sen måste jag försöka få tag i min reumatolog.
En del av mina mediciner är slut så jag behöver lite nya fräscha ;)
Sen är det bara att bege sig till apoteket för att beställa, mina mediciner (cellgifterna) har dom inte på lager så jag måste alltid springa dit två gånger.
Först för att beställa och sen dagen efter för att hämta dom.


Ha det bäst denna tisdag !
Kram H ♥



Kommentarer
Postat av: Lilitha

Ja, det är lite skönt att livet går tillbaka till det normala... Visst är det skönt med alla lediga helger...men måste erkänna att det blivit lite av frosseri här hemma hos oss....



Nu är jag nyfiken...men varför tar du cellgifter? Hur mår du egentligen sötnos..?



Kram Lilitha

2011-01-11 @ 13:46:35
URL: http://lilitha.blogg.se/
Postat av: Helen

Hej Lilitha ! Jag har en sjukdom som heter Psoriasis Atrit och för att hålla den i shack tar jag cellgifter 1 gång i veckan. Drabbades för flera år sen och var sjukskriven en låååång tid.Kunde inte gå tillbaka till min gamla tjänst som undersköterska pga sjukdomen och har istället jobbat på kontor fram tills nu då jag fick gå för att det inte längre fanns nån tjänst kvar där.Så nu söker jag jobb med ljus och lykta.Kommunen har inte kunna erbjuda mig nåt jobb så jag får klara mig själv.Schysst va efter måååånga års anställning =O Håller med om att det har blivit lite av ett frosseri under julhelgen, hahaha, godis, knäck, choklad.....phu, nu får det vara slut med alla chokladaskar och frosseri, hahaha ;)))) kramar Helen

2011-01-12 @ 08:25:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0