♥Enjoy your Sunday ♥


Godmorgon !
Då var helgen snart slut.......igen !
Bara en liten söndag kvar sen är det dax för en ny ox-vecka.
Idag är det städning som står på schemat efter 15-årsfirandet igår.
Sen tänkte jag testa en PW med stavar.
Vet inte hur det ser ut på gångvägarna, om det är is överallt.
Har ju frusit på under natten.
- 4 var det när jag gick upp.
Skulle kanske ha ett par broddar, hahaha ;)))



Igår kväll tittade jag på P3 Guldgalan.
Den stora vinnaren var defenetivt Robyn.
Hon kammade hem hela 3 priser.
Årets låt, årets artist och Guldmicken.
Så Robyn var helt överlägsen.
Nio priser delades ut och hon tog hem 3 och var nominerad i en til, årets pop.

ALLA VINNARE:

Framröstade av lyssnarna:

  Guldmicken, årets liveartist: Robyn

  Årets artist: Robyn

  Årets låt: Robyn: "Dancing on my own"

  Årets grupp: Johnossi

  Årets nykomling: Tove Styrke

Framröstade av jury:

  Årets dans: Skudge

  Årets hiphop/soul: Carlito

  Årets pop: This Is Head

  Årets rock/metal: Khoma


Idag är det självklart även vinterstudion som gäller för mig, fröken Svarts ;)
Får planera in mina aktiviteter mellan skidtävlingarna.
09.55 - Längdskidor
11.25 - Alpint
12.40 - Skidskytte
14.35 - Skidskytte
Får bli en riktigt speedad PW och städning om jag ska hinna med att se alla tävlingar idag *tsss


Ha det bäst och en bra söndag !
Kram H.


Glöm inte SOLSIDAN ikväll....!
Ingen risk, va ?! ;)))


Kommentarer
Postat av: Mita

Gillar verkligen Robyn,en riktigt duktig tjej,

Då har du haft fullt upp idag med städning tv tittande och PW, broddar är inte helt fel. Har det själv sen jag halkade och bröt handleden förra vintern,

Kramiz!

2011-01-23 @ 20:51:38
URL: http://mithas.blogg.se.blogg.se/
Postat av: Gunilla

Idag har det mest varit skidor för min del. På TV alltså! /Stor kram

2011-01-24 @ 00:03:13
URL: http://gunillasblogg.gunilladahl.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0