Zzzzzzzzz


En ny sömnlös natt....gäääsp !!!
Såå tröttsamt !
Är det när man har för mycket tankar i huvudet som gör att man inte kan sova ?
Kroppen skriker efter sömn men hjärnan går på högvarv.
Tror att jag har fått max 3-4 timmars sömn inatt.
Ännu mer stressad blir man när man går upp en, två, tre, fyra gånger och man ser hur klockan tickar på och alla andra sover och snusar så gott i sina sängar.
Kommer att bli en tung dag idag.
Lyckades relativt bra igår, trots lite sömn.
Mycket frukt och kaffe gjorde att jag höll mig på benen, men en sån dag till känns lite tveksamt.
Som tur är så har jag inget speciellt inbokat idag.
Imorgon är det värre för då är hela dagen späckad.
Må jag få en god natts sömn ;)


Igår skulle jag titta på filmen :

Hade krypit upp i soffhörnet, jag och min molande huvudvärk  insvept i en stor fleccefilt och skulle precis trycka på play när jag fick ett sms att den som skulle ha hämtat killarna från träningen plötsligt inte kunde.
Ronnie hade kört dom dit och sen åkt iväg för att titta på ett jobb och en annan förälder skulle hämta.
Meeen så blidde det inte.
Så det var bara att kravla sig ut ur mysfilten, dra på sig ytterkläderna, gå ut och skrapa bilen och bege sig till Skogås.
Så myset och filmen försvann spårlöst.
När vi kom hem igen så var suget efter film borta och det blev "Sommar i Sverige" istället.
Serien känns ju lite si sådär, måste jag säga...
Två papegojgalna tanter som beger sig ut bråkande och tjafsande på husvagns semester.
Två lite halvgalna kunga familjen - fán som åker till stockholm för att följa Viktoria och Daniels bröllop.
Maria Montazamis syster och hennes dotter som ger sig ut på karl jakt till mamma Chatarina.
Och familjen som hyr en båt och beger sig ut på båtsemester på Göta kanal.
Det svider i hjärtat när man ser hur mamman sitter bakom ratten och krockar båten mot bryggor och gud vet allt.
Och det värsta är att hon tror att hon är grym på det hon gör =O
Stackars båt uthyraren när han ser detta.
Tonårsdottern i familjen skäms och gömmer sig i båten när mamman rammar folk och bryggor.....det skulle jag också ha gjort ;)))
Idag ska jag i alla fall försöka mig på att få tid att titta på
"I rymden finns inga känslor"



Om man trodde att den värsta vintern var över och att våren var på ingång, ja då kan man känna sig blåst.
För enligt amerikanska meterologer så är Vargavintern på väg tillbaka.
Enligt dom så kommer vi få riktigt kallt från nån gång i februari och kylan kommer att hålla i sig ända fram till att fru vår tittar fram.
Så det är bara att ta fram pälsmössan, raggsockorna och lovicka vantarna igen....brrr !


Ha det bäst och en bra dag !
♥♥♥ Kram H ♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0