♥Helg på G...!!!


Vaknade med en lätt svidande hals och däbbt näsa.
Inte nu igen !!!
Orkar inte med en förkylning till.
Jag hoppas att den går tillbaka och att det inte blir värre än så här.
Så länge man inte däckar är det okey.
Det här är ett av skälen av många till att man lääängtar till våren och sommaren.
Alla dessa virusar och baskelusker.
På SÖS har dom stora skyltar överallt om att sprita händerna när man kommer in och när man går därifrån p.g.a kräksjukan.
Jag ska dit i dag, till SÖS och hämta en remiss.
Oj, vad jag ska sprita mig, ända upp till armbågarna när jag går därifrån ;))))
Hellre förkyld än kräksjuka....urk !!!


Var lite roligt för igår efter att jag hade skrivit mitt inlägg om den coola-Clint-Eastwood-uppkörningsläraren fick jag ett mail av en kille som också hade kört upp för honom för hundra år sen ;))
Han tog för givet att det var samma och jag håller med.
Har svårt att tro att det fanns två Clintan på uppkörningen i Sätra på 80-talet... ;)

Den här veckan har jag varit på så många möten att jag snart kan anmäla mig till Mötenas Mästare ;)
Idag har jag inga möten ( Yeees ) bara en sväng till SÖS sen är jag friii som fågeln =D
Imorgon blir det Nyköping och kolla fotboll.
På söndag ska jag träffa min fina vän Sussie.
Känns som en bra helg =D


Kram H.
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0