Soffpotatis !!!


Jaha, nu sitter jag här i soffan igen och har kul.....NOT !!!
Jag känner hur det kryper i kroppen.
Massor av saker jag vill och borde göra och den här inflluensan stoppar allt.
Kan fortfarande inte äta, det sätter blåsorna i munnen stopp för.
Så jag har precis intagit en delikat måltid bestående av filmjölk med.....filmjölk...`tsss
Börjar bli sugen på en stor fet grillad köttbit med massor av Bea-sås till ;))))

Men det är kanske ett friskhetstecken, eller ?
Kan nog varenda dagtids såpa som går på tv nu, hahaha.
Vi har Oprah, Top model,Gordon Ramsay, förhäxad,Jims värld,Simpsons, På heder och Samvete,Biggest loser, M.m m.m m. Meeeeeen tack och lov mitt i alla dessa såpor så har jag Tour de Ski som räddar mig från att bli såpa-beroende ;))))

Nej, nu är jag såååå trött på att vara en soffpotatis.
Jag vill bli frisk !!!!


Vill önska er alla en jättemysig Trettondagsafton !
Kram H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0